2011. július 24., vasárnap

11. A munkahely


- Tom, én félek. – járkáltam fel s alá a szobámban miközben egy fehér toppot ügyeskedtem magamra.
- Mitől? Ez csak egy munka. Tök jó leszel, nyugodj meg.
- Jó, tudom. De félek, hogy béna leszek, hogy elrontok valamit, hogy nem fogadnak majd el a többiek.
- Baba, te nem lehetsz rossz. – mosolyogva kelt fel az ágyamról és elém lépve megpuszilta a homlokom. – Mehetünk?
- Ühüm. – sóhajtva bólintottam, felkaptam a táskám és Tom elvitt a kávéházba, ahol első munkanapom fogom tölteni. Mély levegőt vettem és beléptem az ajtón. Rögtön megcsapott a frissen főzött kávé finom illata. A hely maga, varázslatos és hangulatos volt. Ha az ember belépett, máris jó és biztonságos érzés töltötte el. De lehet, csak én vagyok elfogult.
- Szia. Biztosan te vagy Emma. Én Sarah vagyok. – ölelt meg egy hosszú fekete hajú lány. Kissé meglepődtem, de ő szóhoz sem hagyott jutni. – A főnök mondta, hogy ma új lány érkezik. Annyira örülök neked, most én vagyok itt az egyetlen lány, és végre nem csak engem fognak szívatni a srácok. Gyere, megmutatok mindent. – fogta a kezem és már húzott is maga után.
- Te mindig ennyit beszélsz? – kérdeztem mosolyogva.
- Oh, ne haragudj. Rossz szokásom. – álltunk meg a pult mögött.
- Nem baj, aranyos, ahogy magyarázol.
- Akkor jó, nem akarlak egyből elijeszteni. Szóval, nekem jutott a megtisztelő feladat, hogy elmondjam, mi folyik itt… – kezdett hosszú magyarázásba. Minden elmondott a kávéházról, amit tudnom kellene. Mit hova kell tenni. Meddig tart a munkaidő. Milyen a kiszolgálás. De én kb. a 10. perctől már nem tudtam rá figyelni, mert megpillantottam egy srácot, aki nem is tudom miért, de megfogott. Ő is itt dolgozhatott, hisz a derekára kötött kötényen a kávéház emblémája szerepelt. Barna haja kissé a szemébe lógott, és gyönyörű kék szemei voltak. Mosolyogva tett egy nő elé egy szelet süteményt, majd rám pillantott. Egyenesen a szemembe, amitől rögtön elkaptam a tekintetem róla.
-… szóval ennyi lenne. – fejezte be mondanivalóját Sarah.
- Öhm oké. – bólintottam miközben a kezembe nyomta a kötényt, ami ugyanolyan volt, mint amit a srác viselt.
- A raktárba lerakhatod a táskád és…
- Figyelj Sarah…- szakítottam félbe. – Az a srác is itt dolgozik? – böktem fejemmel alig láthatóan a felünk közeledő srác elé.
- Igen, ő Matt. Vicces és kedves, de néha tud szemétkedni, vigyázz vele. – kacsintott.
- Jó reggelt a szép hölgyeknek. – ért oda elénk. Én nem mertem a szemébe nézni, de éreztem, hogy engem néz.
- Matt, ő Emma. Emma, ő itt Matt. – vette a kezébe az irányítást Sarah és be is mutatott minket.
- Szia. – mosolyogva hajolt hozzám és 2 puszit adott. Úgy látszik, itt eléggé közvetlen egymással mindenki. – Remélem bírod a strapát, mert itt aztán kell hajtani.
- Próbálkozom majd. – néztem a szemébe és elmosolyodtam.
- Helyes, de… - mondatát nem tudta folytatni, mert egy vendég jelezte, hogy fizetne, így el is sietett.
- Tetszel neki. – állapította ezt meg Sarah. De úgy, mintha csak azt mondta volna: Süt a nap.
- Mi… én? De…dehogy. – zavartan tűrtem fülem mögé a hajam.
- Dehogynem. Figyelj, 2 éve ismerem őt. Vagy…van valakid?
- Hát, nem. Nincs… nincs barátom.
- Akkor meg lazíts, és álljunk neki dolgozni, gyere. – mentünk a raktár felé, miközben megcsörrent a telefonom.
- Háló? – kaptam fel.
- Szia Tökmag. Mi újság? Milyen a munka? – sorolta kérdéseit Bill.
- Hát eddig jó. Megtudtam mindent a helyről és most fogok kezdeni. Próbálok nem bénázni.
- És a munkatársak jó fejek?
- Izéé, persze…jók, aham.
- Szerintem ez a válasz kis magyarázatot követel.
- Majd mesélek délután, de most le kell tennem.
- Rendben. Érezd jól magad, baba.
- Szia. – tettem le, és felakasztottam a táskám a fogasra.
- Méghogy nem vagy szerelmes. Kislány, te kivirultál az előbb.
- Nem azt mondtam, hogy nem vagyok szerelmes. Csak, hogy nincs pasim. – nyújtottam rá játékosan a nyelvem.
- Szerintem mi megleszünk.
- Én is így érzem. – mosolyogva.


5 megjegyzés:

  1. úúú én ennek a Mattnek vagy kinek szurkolok :D teee ahogy én elképzeltem azt a pasit! huhúúú :D
    amúgy naaagyon jó rész lett :)) Csak miért ilyen későn hozod mindig? :(( (igen tudom, nekem szokásom mindenhol az idő miatt panaszkodni xD)

    VálaszTörlés
  2. Kicsit félelmetes Matt és remélem nem jössz össze hanem inkább a kis drága Billel lesz valami szép kis kapcsolat :P
    Tom mint mindig kis husika volt *.-
    Tuti jól megállod a helyed az új mukahelyeden ^^ hamar folytasd baba

    VálaszTörlés
  3. ú, szerintem lesz Mattel valami :D
    de Billnek szurkolok *-*
    annyira tetszik a sztorid, remélem nem bánod, hogy kiraktalak az oldalamra ^^
    puszi, és várom a következő részt :3

    VálaszTörlés
  4. Ez a Sarah olyan mint én.
    Kombinatorika elmélet ezer fokon. :D
    Jaj ez nagyon jó rész lett! *.* Imádom! Siess a folytatással!!!

    VálaszTörlés
  5. szia tetszik a sztori ez a rész nagyon izgi lett! lesz folytatás?puszi Anna:D

    VálaszTörlés