2011. július 14., csütörtök

10. Újabb csalódások


2 éve izgultam utoljára ennyire. 2 éve éreztem a szívem a torkomban dobogni. 2 éve táncoltam. Ahogy kiléptem a hatalmas színpadra a reflektorfények mind rám irányultak és megszólalt egy lágy dallam. A testem öntudatlanul mozgott, a lábaim kecsesen emelkedtek a magasba, ahogy évekkel ezelőtt. A agyam viszont azon járt, hogy miért nem látom édesapám büszke mosolyát a nézők között. Annyira utálom ezt a helyzetet, de megcsinálom. Csak édesapám tudta, hogy ez az egész mit jelent nekem. Hogy mi is a valóság. Hogy mit rejtek magamban. És a valóság nemcsak az, amit a szem lát, és nemcsak az, amit a fül hall és a kéz meg tud fogni, hanem az is, ami rejtve marad a szem és a tapogató ujjak elől, és csak annak fedi fel magát néha, egy-egy pillanatra, aki a lelki szemével keresi, aki belülről tud figyelni és hallani, és képes a gondolataival tapintani.
A tömeg állva tapsolt a produkcióm végén. Meghajoltam és könnyeimmel küszködve siettem le a színpadról az öltözőbe. Pár percen belül egy halk kopogás után belépett Bill mosolyogva.
- Egyszerűen fantasztikus voltál. – lépett mögém, miközben én egy széken ültem egy hatalmas tükör elől és próbáltam megszabadulni a borzalmasan erős sminkemtől.
- Nincs szükségem az ilyen könyörületes szavakra. Nem szívesen csináltam, kizárólag a gyerekekért.
- Ezek nem sajnáló szavak. Komolyan gondolom, hogy csodálatos voltál a színpadon. Nem értem miért nem folytatod, hisz ez az életed.
- Nem! – emeltem fel a hangom és felpattantam majd felé fordultam. – Nekem már nincs életem! A szüleimet elvesztettem, egy csődtömeg vagyok, nem akarok semmit. Bill, nem akarom… - sírtam el magam.
- Cshss… - csitított miközben lágyan átölelt. – Minden rendben lesz. Itt vagyunk veled hallod? Nem vagy egyedül. - puszilta meg a homlokom.
- Ne hagyj egyedül, kérek. Nem bírom már. – szipogva bújtam hozzá.
- Nem hagylak egyedül. Mindig számíthatsz rám.
- Annyira szeretlek.
- Én is kislány, és is szeretlek.


- Szóval te tudsz főzni. – mosolyogva nézte Dorothy ahogy hercege sürög, forog a konyhában.
- Hát, ez így nem teljesen igaz. Spagettit tudok istenien csinálni.
- Majd meglátjuk. Örülök, hogy tudtunk azért találkozni, már hiányoztál.
- Te is cica. – nézett a lányra Tom.
- Mikor volt utoljára barátnőd?
- Hát… mióta van a banda egy barátnőm volt. De a kapcsolatunk is csak 2 hétig tartott. Inkább az volt a jó, hogy mikor rám jött a kangörcs ő mindig a rendelkezésemre állt. Csak nem viselte jól, hogy más lányokkal vagyok fényképen, néha puszilgatnak, hasonlók.
- Idegen lányok puszilgatnak?
- A puszi az még semmi, egy fanatikus rajongó nagyon messzire el tud menni.
- Ez azért durva. Mármint tudom, hogy minden szakmának vannak hátulütői.
- Meg lehet azért szokni. És neked pasik?
- Volt már egy-kettő, de nem volt hosszú távú. Mind csak lefektetni akart.
- Tudod milyenek a pasik.
- Tom, tudom, hogy te is csak azt akartad. – húzta fel a szemöldökét szemrehányóan Dorothy.
- Igen, de most már nem csak arra kellesz. – lépett a lány elé és lágy csókot helyezett el az ajkain.



- Tessék. – adott a kezembe egy forró bögre teát Bill, majd mellém ült. Csak a Hold fénye világította meg az utcákat, mi pedig a tetőn csodáltuk a csillagos eget.
- Szóltam Juliának, hogy ma itt alszol. – karolta át a vállam.
- De biztos nem baj? Nem akarom, hogy a barátnőd megtudta és féltékeny legyen.
- Már nem lehet az. Szakított velem tegnap este. Küldött egy sms-t, hogy nem szeretné folytatni.
- Oh, Bill. Annyira sajnálom. Tudom, hogy mennyire szeretted. – akármennyire is el akartam távolítani a csajt Bill mellől, most sajnálom. Örülnöm kellene, de nem tudok, hisz a szerelmem csalódott.
- Kiheverem valahogy.
Vannak emberek, akiket nem lehet elfelejteni. Akik hagynak a lelkünkben egy fájó lenyomatot. Tátongó sebet, aminek a sajgását elnyomhatja ugyan az élet további folyása, a nevetés, a virágillat, a napfény, a finom ételek, a kedves emberek, akik körülvesznek. De mélyen, a lélekben az a seb sosem forr be. Sosem.

3 megjegyzés:

  1. Amit írtam msn-en. Iszonyatosan sokat fejlődtél (bár ez az első hetero storyd) és szerintem ezt sokkal jobban át tudod élni mint a másikat ^^ Nagyon tetszik és remélem Emma meg Bill hamarosan összejön *-* na meg persze Dorothy és Tom >.< (L)

    VálaszTörlés
  2. A szerelem szar. :D Ezt hányszor megállípítottam már.
    Na de a rész. Dorkának tényleg igaza van. Eszméletlenül jól tudod fűzni a történetet. Jók a párbeszédek, a gondolatok nem kalandozna el össze-vissza és nagyon átjön, hogy mit akarsz mondani. Engem nagyon megérintett mivel az útóbbi időben történt velem egy és más. És így visszagondolok és segít legyőzni a démonjaimat.
    Már nagyon várom a folytatást. Szuper ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia. Te vagy a következő áldozat a thfanfictions.blogol.hu/read -en. :D Ez egy olyan blog ahol összegyűjtöm a magyar Th fanfiction írókat. Kritikát mondok a történetről, és pontozom az oldalakat. Ha kíváncsi vagy, hogy te milyen értékelést kaptál, kukkants be :)
    Amúgy nagyon tetszik az egész oldal, az egész történet :D Csak így tovább. Remélem hamarosan lesz új rész.

    VálaszTörlés