2011. augusztus 23., kedd

13. Ajánlat


- Mond. Már látom a fejeden a szenvedést. – nézte Tom öccsét, ahogy sóhajtva helyet foglal a kanapén mellette.
- Még mindig a múltkori.
- Ne mond már, hogy még nem mondtad el neki. Bazdmeg Bill, szerinted az normális, hogy smárolsz a legjobb barátnőddel és úgy teszel mintha nem tudnál róla?
- De nem tudok hogy nekikezdeni. És most még ott van az a fasz is.
- Milyen fasz?
- Hát az a ”szuperszexi” Matt gyerek.
- Jah, találkoztam vele, szerintem jófej.
- Látszik rajta, hogy rávan állva Emmára.
- És akkor mi van? Azt mondtad Leah kell neked.
- Ő kell… csak idegesít, hogy egy olyannal van.
- Ne szólj bele, az ő dolguk. Na most megyek, mert vár rám egy istennő. – kelt fel Tom vigyorogva.
- Ugye nem…? – lepődött meg Bill.
- Mi nem?
- Ugye nem csaltad meg Dorothyt? Basszus Tom, úgy megkedveltem, ne csináld már.
- Róla beszélek ember. – nevetve forgatta meg a szemét.


- Ne Matt, több nem fér belém. – nevetve dőltem hátra a Mc Donald’s egyik eldugott kis sarkában.
- Dehogynem. Már csak egy kis krumplicska. – tartotta felém.
- Neeeem, légyszi ne.
- Nah, jó. Nem küzdök veled tovább.
- Te akarsz felhizlalni. – felháborodva.
- Pontosan.
- Mikor kell visszamennünk?
- Még van… - pillantott az órájára. – 10 percünk.
- Oh… - szuggeráltam a telefonom.
- Nem fog felhívni, ne reménykedj.
- Szemét vagy. – csaptam meg a karját.
- Csak realista. És tudom, hogy az ilyen Billféle menő gyerekek nem érnek rá. – némi gúny volt a hangjába.
- Nem ismered, ne ítélkezz.
- Nem is akarom megismerni, elég hogy tudom, mennyi szenvedést okoz neked.
- Matt, ne kezdjük megint. – sóhajtva néztem rá.
- Eltudnám veled feledtetni.
- Szeretem őt.
- Majd nem fogod. Csak…egy esélyt adj, hogy megmutassam, mellettem boldog lehetsz. – hajolt közelebb és mélyen a szemembe nézett.
- Én…nem. Nem tudom.
- Nagyon kedvellek. Beléd tudnék szeretni.
- Ne mondj ilyet. – néztem el róla, mert túlságosan zavarba jöttem.
- Én csak féltékeny vagyok rá. Szereted, ő meg tudomást sem vesz rólad.
- Ha féltékenyek vagyunk valakire, tudnunk kell, hogy ez valójában nem szeretet. Ilyenkor csupán egyfajta játékot játszunk, a szeretet álcája mögé rejtjük a szexet. A szeretet ilyenkor csupán üres szó, a valóság pedig maga a szex.
- Jól van már, pszicholány ne magyarázd ezt túl. Igaz, hogy gondoltam már szexre veled, de nem az a legfontosabb.
- Figyelj, átgondolom, oké? – sóhajtva
- Oké. – nyomott egy puszit az arcomra.


- Végre. Azt hittem már sosem szabadulsz el. – zárt karjaiba Bill, amint kiléptem a kávézóból.
- Bocsi, sokan voltak.
- Nem baj. De most menjünk. –fogta meg a kezem és húzni kezdett maga után.
- Hova?
- Tomékkal bowlingozni.  És… beszélnünk is kell egy fontos dologról. - tette hozzá halkan

3 megjegyzés:

  1. Jó most Bill el fogja mondani és lámúr lesz :P ^^ ugye? :P

    VálaszTörlés
  2. annyira biztosan nem egyszerű a helyzet. Habáár szerintem minden egyes olvasó egytől egyig repesne, ha ez történne :D

    VálaszTörlés